среда, 2 июня 2010 г.

Його люблять більше

Підступний комп'ютер видав мені синій екран, і відмовився потім завантажуватись। Зате коли ввечері прийшов господар - запустився без проблем। І це не вперше так।

Може коханий недаремно каже не комп'ютер, а саме "машина"। Тоді виходить, що це створіння жіночого роду, і стає зрозумілим, чому вона Влада любить більше ніж мене। Це в них взаємне। І я її чудово розумію, чоловік приділяє їй багато часу і уваги। А я ж просто користуюсь।

І з кішкою та сама фігня। Білосніжна красуня його просто обожнює, а я - просто та людина, яка її щодня годує। Як їсти - з противним мявкотом до мене। Як ластитись - до Влада।

Я вже починаю коситись на наш самотній вазон। Я єдина людина в цій оселі, яка хоч іноді його поливає। Але вазон - це рослина (знову жіночого роду), і є чіткі підозри, що і він упадає за Владом, просто виразити не може।

А знаєте, це і добре। Адже чоловіку після роботи так приємно повертатися додому, де всі-всі люблять його і дуже чекають.

2 комментария:

  1. блііін, круть. тобі тре колонки в журнали писати)

    ОтветитьУдалить
  2. Бачиш, які таланти у тебе під боком живуть?
    ;)

    ОтветитьУдалить