среда, 2 июня 2010 г.

Перший допис

Це не сьогоднішній допис। Переношу сюди паперовий щоденник, який вимушено завела, за тиждень, поки був зламаний комп.

День почала бравенько і з зарядки। І на цьому мої досягнення скінчились।

Я вмію писати довгі і цікаві пости। А мрію навчитися - короткі і захоплюючі। Коника не маю, просто рефлексую, аналізую, шукаю। І кожен знаходить щось своє।

Буду відшліфовувати вміння ставити крапку। Типу Твіттера, тільки не так коротко। А4 рукописного тексту।

А чого рукописного? Бо коханий перевстановлює вінду, а мені нестерпно від того, що день закінчився вхолосту, без виконання задуманого।

Я творю сайт для домогосподарок। Зробила велику підготовчу роботу, продумала, омріяла, розпланувала। І стопорюсь за крок від успіху। Все що мені треба - це фізично вийти з хати, і віддати наробки і мої побажання-замовлення розробнику।

Лишилось лише два рядочки для тексту।
А вже й тільки один - для "Далі буде"...

Домогосподарка, сайтотворець, автокоуч Ладомира

Комментариев нет:

Отправить комментарий