воскресенье, 20 июня 2010 г.

Право на невдачу?

Якби я була казковою Алісою (чи кимось типу того) і знайшла би маленьку пляшечку з надписом "Дитяча безстрашність", то випила б її не задумуючись. Випила б до дна, і облизалась.

Хто навчив нас боятися успіху? Чому, чому коли велосипед мого життя розганяється трошки швидше я спішно тисну на гальма? Тисну сама,іноді навіть не усвідомлюючи цього.

Куди ділось безстрашне чортенятко з хлопчачими замашками? Да, я не знала як виглядає шкіра у мене на колінах і ліктях, і чи є у мене вона там взагалі - бо крім вавок влітку там нічого не було. Зате як я літала! По-справжньому!

А зараз... Знаєте чому я довго не писала? Боялась накалякати якусь дурню, гіршу за вже опубліковане. Але як тоді написати щось краще?

Та до дупи цей "синдром відмінниці"! Неідеальне можна потім причесати і виправити, з неіснуючим такого не зробиш. З невдалого можна взяти урок, а невтілене нічого крім розчарування і зневіри не дає...

Коли папа зачинив мій вєлік на горищі, щоб я вчергове не травмувалась, то я счесала собі ноги полетівши з велосипеда подруги. Свободу не спинити :)

Ні, дорогеньке життя, я не прагну нових гуль. Просто хочу жити і творити не оглядуючись. І, здається, я дозріла до того, щоб вкусити коржик з надписом "Право на помилку".

Комментариев нет:

Отправить комментарий