среда, 2 июня 2010 г.

Старі фотографії і Кама-Сутра

Третій день веду паперовий блог। Одна тема - один аркуш А4... Не знаю, чи опублікую коли-небудь। Але принаймні мені хочеться так думати। Приємно уявляти, що у твоїх думок і відчуттів є свідки।

День другий без кампутєра। Поскладала всі паперові фотографії по альбомах (понад двісті з п'ятирічної давнини, і до сучасності)...

LG Еврика, Поїздка в Умань, Студентське Віче, 2 тур виборів в Кіровограді, Помаранчева Революція, Студреспубліка, підйом на Говерлу, інститут, фотка де ми з Владом лисі (він наголо, я - з чубчиком типу джури), трохи весільних фото, відпочинок на Коростишівському каньйоні, День міста 2006, Влад на Дні Львову, Почаїв, родичі, Берестечко, забираємо Мироса з роддому, мені 24, свято квітів цього літа в Києві.

Як же добре, що батьки досі користуються стареньким плівковим фотіком, знімають всі торжества, і справно передають фотки діточкам, які вже не визнають нічого крім цифри. А ще років 5 назад ми знимкували наше життя цим же стареньким Кодаком, а зараз хоч і дивуємось жахливій якості карточок, та все одно переглядаємо з Величезним задоволенням.

А до чого тут Кама-Сутра? Коли з фото було покінчено я вирішила погадати на книжці. Виявилось, що я витягнула саме її. Не скажу, що саме мені відкрилось. Але в результаті перечитала весь трактат заново, з величезною цікавістю і задоволенням :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий